Комунальний заклад  "Середня загальноосвітня школа № 25" 

Кам'янської міської ради    

                                                        П`ятниця, 22.09.2017 

Головна | Мій профіль | Вихід|Вхід RSS

Ви увійшли як Гость
Група "Гости"

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Avangar 
Форум » Форум » ЗНО і ДПА » Лікарчук: "Надто довго працюю в освіті (Лікарчук)
Лікарчук: "Надто довго працюю в освіті
AvangarДата: Вівторок, 21.09.2010, 00:12 | Повідомлення # 1
Рядовой
Група: Пользователи
Статус: Offline
Директор Українського центру оцінювання якості освіти переконує, що незалежного тестування не скасують, і розмірковує про його вдосконалення

Було б добре, якби вчителі вже у перших числах вересня мали на руках наказ міністерства про порядок проведення ЗНО наступного року...

Не буде катастрофи, якщо цей документ міністерство оприлюднить у жовтні. Міністерство працює над створенням нової редакції Умов прийому до ВНЗ України на 2011 рік.

З попередньої інформації, і, знаючи точку зору міністра Дмитра Табачника, й наступного року буде обов’язковим для конкурсного відбору тестування з трьох предметів. Українська мова і література – для всіх без винятку, а два предмети - на вибір учня.

 
AvangarДата: Вівторок, 21.09.2010, 00:13 | Повідомлення # 2
Рядовой
Група: Пользователи
Статус: Offline
Чи передбачаєте розширення переліку предметів (зараз їх вісім), з яких проводиться тестування?

Вважаємо, цей набір предметів оптимальний. Хоча лунають пропозиції щодо включення до нього інформатики та обчислювальної техніки, основ правознавства, основ економіки, російської мови. Це дискусійне питання...

 
AvangarДата: Вівторок, 21.09.2010, 00:14 | Повідомлення # 3
Рядовой
Група: Пользователи
Статус: Offline
Чи будете продовжувати дискусії з міністерськими керівниками щодо невідповідної ваги середнього бала шкільного атестата?

Будемо... Я надто довго працюю в освіті, щоб змінити свою точку зору на середній бал шкільного атестата.

Результати навчання у школі під час вступу до ВНЗ треба враховувати. Але не можна застосовувати суто арифметичний підхід, коли щось механічно додають і переводять у 200 балів.

Є різні варіанти врахування результатів навчання у школі. Скажімо, у Франції. Якщо результати зовнішніх іспитів однакові, то приймальна комісія може попросити у школі інформацію про того чи іншого випускника, його письмові роботи, участь у наукових конференціях. Шкільна оцінка є суб’єктивною. Одна вага 12-ти балів в одній школі і цілком інша у школі поруч.

В одній із приміських шкіл Києва був обдарований учень, який брав участь у міжнародних олімпіадах з математики. А в атестаті з цього предмета було не 12, а 10 балів. Запитуємо вчительку, у чому річ? "Я, - каже, - поставила 10 балів, знаючи, що він здатен на більше і зі своїми знаннями завжди дасть собі раду...".

 
AvangarДата: Вівторок, 21.09.2010, 00:14 | Повідомлення # 4
Рядовой
Група: Пользователи
Статус: Offline
Минулого року ви оприлюднили інформацію про тих золотих і срібних медалістів, які на ЗНО не підтвердили своїх відмінних знань. Чи наважитеся надати таку інформацію з огляду на те, що керівництво міністерства спростовує факти масового завищення оцінок у школах, чи будете більш обережними?

На жаль, цього року не зможемо самостійно провести такого аналізу, тому що ЗНО не долучено до Державної підсумкової атестації. Звернемося до міністерства з проханням надати інформацію про золотих і срібних медалістів. Якщо отримаємо її, проведемо такий аналіз.

На це є запит суспільства. З такими проханнями вже зверталися народні депутати України. З інформації, яку отримую з преси, кількість медалістів цього року порівняно з минулим відчутно зросла... Це є симптоми хвороби нашої освіти.

 
AvangarДата: Вівторок, 21.09.2010, 00:14 | Повідомлення # 5
Рядовой
Група: Пользователи
Статус: Offline
Уже кілька років поспіль точаться розмови про різні рівні складності тестових завдань з огляду на різні напрями майбутньої спеціальності. Скажімо, одна складність з української мови для майбутнього філолога, інша - для математика...

Я про різнорівневі тести веду розмову другий рік. Досі не було такої волі з боку міністерства. Нам це не вдалося зробити 2010 року. Але потреба у тестах різного рівня складності назріла.

Дворівневі тести слід запровадити з української мови і літератури, математики, іноземних мов... Слід подумати над доцільністю роз’єднання тестових завдань з української мови і окремо - з української літератури. Якби у нас були тести різних рівнів складності з іноземних мов, не було б такого громадського збурення довкола надто складних і нібито «підступних» тестів з англійської мови.

Було завдання: на шкільному стадіоні збираються будувати супермаркет. Учень мав написати листа редакторові газети з тим, щоб унеможливити таке будівництво. 24 тисячі 200 учасників тестування навіть не бралися за виконання цього завдання. Бо вони були навчені відтворювати знання, а не застосовувати їх. Триває апробація тестових завдань загальної навчальної компетенції.

 
AvangarДата: Вівторок, 21.09.2010, 00:14 | Повідомлення # 6
Рядовой
Група: Пользователи
Статус: Offline
Боротьба зі списуваннями, підказками, з мобілками (найбільше у туалетах) не дає бажаного ефекту...

Хитрунів, охочих «обманути» ЗНО багато. Цього року анулювали 2500 робіт з цієї причини. Працює апеляційна комісія. Нас тероризувала абітурієнтка. При виході з туалету її затримали зі збіркою шкільних творів з української літератури, купленою на базарі. Дівчина доводила, що взяла цю збірку лише тому, що передбачала, що у шкільному туалеті не буде паперу...

Трапляються інші крайнощі. Дитина рознервувалася, забула викласти мобілку на стіл. І раптом їй приходить есемеска, якесь повідомлення. Дитину вилучають з тестування без належного оформлення документів. Очевидно, прийдемо до того, що буде заборонено приносити мобільні телефони у приміщення пункту тестування. Як сапери, будемо мати металошукачі...

 
Форум » Форум » ЗНО і ДПА » Лікарчук: "Надто довго працюю в освіті (Лікарчук)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


Copyright MyCorp © 2017